نمازی: امیدوارم بی عدالتی در داوری تمام گردد، برای قهرمانی باید پدیده را ببریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمرربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید داوری در لیگ برتر در بعضی بازی ها به ضرر این تیم بوده است.

نمازی: امیدوارم بی عدالتی در داوری تمام گردد، برای قهرمانی باید پدیده را ببریم

به گزارش خبرنگاران، امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با پدیده در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: فردا برابر تیمی بازی می کنیم که در لیگ از آنها شکست خوردیم. انگیزه های بالای برای بازی فردا داریم. بازی در جام حذفی است و بازیکنان انگیزه بالایی دارند. مسعود حسن زاده از روزی که به تیم ما آمد مصدومیتی داشت که از بین نرفت. این مصدومیت قدیمی بود و باشگاه تصمیم گرفت با او قطع همکاری کند. رضا حبیب زاده هم مصدوم است و نمی تواند بازی کند. ما همان افرادی که از اول فصل با ما بودند را در اختیار داریم. امیدوارم که بهترین استفاده را از آنها بکنیم.

او ادامه داد: می توانیم بازی قبلی مان با پدیده را مرور کنیم. من دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم اما به جایی رسیدیم که واقعا بی عدالتی زیادی نسبت به ذوب آهن گردیده است. امیدوارم این بی عدالتی به خاتمه برسد. من از کسانی هستم که دوست ندارم که بهانه گیری کنم و تا به حال درباره داوری صحبت ننموده ام اما ما امتیازات زیادی به خاطر داوری از دست دادیم. بازی استقلال غفوری باید به خاطر شکستن فک حبیب زاده اخراج می شد. در بازی سپاهان همه تکل بازیکن سپاهان را دیدند. در بازی با پدیده هم در وقت تلف گردیده یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد. این باعث می گردد ما روحیه مان را از دست بدهیم. درباره پنالتی سپاهان هم در همه محافل صحبت کردند اما در مورد ما صحبتی نشد. امیدوارم نه فقط درباره ذوب آهن بلکه در مورد همه تیم ها این موضوع حل گردد.

نمازی در مورد مسلمان و دروازه بان های تیمش هم بیان نمود: محسن مصدومیتی داشت اما خدا را شکر می توانیم در بازی فردا از او استفاده کنیم. من فردا درباره ترکیب صحبت می کنم اما سعی می کنیم در بازی فردا از بازیکنانی که کمتر بازی نموده اند استفاده کنیم. به این فکر نیستیم که در لیگ یک گلر بازی کند و در جام حذفی دروازه بانی دیگر. گلر های ما باید آمادگی داشته باشند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی ذوب آهن درباره جام حذفی اضافه نمود:ما به یک تیم لیگ برتری برخوردیم. اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همه را ببریم و نباید کاری به حریف داشته باشیم. ما باید یک تیم خوب را شکست دهیم تا به مرحله بعد برسیم.

او در خاتمه گفت: ما فوتبال مالکانه ای را به نمایش می گذاریم. ولی بعضی جاها نتیجه را از دست دادیم. در بعضی بازی ها هم نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم و داریم روی این موضوع کار می کنیم تا آن را رفع کنیم. در بازی با پدیده موقعیت های زیادی داشتیم اما آنها را از دست دادیم. سه مهاجم از ما کم گردیده و کار برای ما مشکل گردیده است. باید یک ترفند برای این موضوع پیدا کنیم. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم. دنبال یک بازیکن خوب هستیم اما به دنبال هر مهاجمی نیستیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3046

به "نمازی: امیدوارم بی عدالتی در داوری تمام گردد، برای قهرمانی باید پدیده را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمازی: امیدوارم بی عدالتی در داوری تمام گردد، برای قهرمانی باید پدیده را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید