نقشه محدوده عرصه و حریم امامزاده سیدابراهیم به استاندار ایلام ابلاغ شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز 1 مهر 97 در نامه ای به استاندار ایلام، نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری امامزاده سیدابراهیم را به او ابلاغ کرد.

نقشه محدوده عرصه و حریم امامزاده سیدابراهیم به استاندار ایلام ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در نامه علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به سلیمانی دشتکی استاندار ایلام آمده است:

در اجرای بند 12 از ماده 3 قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب 1367 و مواد مربوطه از قانون راجع به حفظ آثار ملی مصوب سال 1309 و نظام نامه اجرایی قانون آن، نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری مربوط به اثر ملی فرهنگی، تاریخی امامزاده سید ابراهیم واقع در شهرستان دهلران، روستای بردی که به شماره 7978مورخ 1381/12/17 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، ابلاغ می گردد.

محدوده حریم اثر مذکور تحت حفاظت و نظارت این سازمان است و هر گونه دخل و تصرف در محدوده حریم و تخلف از ضوابط حفاظتی مقرر، برابر مواد 558 لغایت 569 از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، جرم محسوب می گردد و مرتکب مشمول مجازات های قانونی خواهد شد.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب جهت اطلاع و اجرا به مقامات و مسئولین ذی ربط در استان ابلاغ گردد و از نتیجه این سازمان را آگاه کنند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3689

به "نقشه محدوده عرصه و حریم امامزاده سیدابراهیم به استاندار ایلام ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه محدوده عرصه و حریم امامزاده سیدابراهیم به استاندار ایلام ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید