لزوم آسیب شناسی برای برطرف کمبودهای بهداشتی درمانی در خوزستان

به گزارش مجله سرگرمی، سعید نمکی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: هنوز ظرفیت های فراوانی در خوزستان برای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به مردم وجود دارد که باید در این باره تصمیم گیری و برنامه ریزی زمان بندی شده ای انجام گردد.

لزوم آسیب شناسی برای برطرف کمبودهای بهداشتی درمانی در خوزستان

وی با بیان اینکه پیش از اینکه از مجلس برای وزارت رای اعتماد بگیرم قول دادم چنانچه بخواهم در مقام وزارت سفر استانی انجام دهم به حرمت خون پاک شهدای ایران اسلامی نخستین سفر کاری ام به استان خوزستان و به ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر باشد، اضافه کرد: در بازدید از زیرساخت های استان دریافتم که ظرفیت های فراوانی در خوزستان برای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی وجود دارد و در نشستی که با مسئولان استان، نمایندگان مجلس و همکاران خواهیم داشت سعی می کنیم با آسیب شناسی و آنالیز نقاط ضعف و قوت، وضعیت بهداشت و درمان در منطقه را ارتقا دهیم.

نمکی با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر اینکه در استان تنها یک دانشگاه علوم پزشکی مجاز به فعالیت خواهد بود، اظهار کرد: در حال رایزنی و ارائه طرحی هستیم که به موجب آن در بعضی شهرهای استان ها از جمله آبادان که دارای ظرفیت ها و ساختارهای ویژه ایست، دانشگاه علوم پزشکی مستقل از استان تشکیل گردد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امید می رود تا بتوانیم در سفرهای آینده به خوزستان با کوشش های اجرا شده، شاهد افتتاح مراکز و پروژه های بیشتری باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: بدون تردید با افتتاح مراکز جدید در سطح استان خوزستان شاهد رفاه بیشتر مردم این منطقه خواهیم بود و در این راستا کوشش می کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12709

به "لزوم آسیب شناسی برای برطرف کمبودهای بهداشتی درمانی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم آسیب شناسی برای برطرف کمبودهای بهداشتی درمانی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید