فوتبال دنیا، فاوره: 10، 15 دقیقه ابتدایی بازی سختی مقابل اتلتیکو تجربه کردیم

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - لوسین فاوره تأکید کرد شاگردانش بازی سختی را مقابل اتلتیکومادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تجربه کردند.

فوتبال دنیا، فاوره: 10، 15 دقیقه ابتدایی بازی سختی مقابل اتلتیکو تجربه کردیم

به گزارش خبرنگاران، لوسین فاوره که مردانش شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زدند و اتلتیکومادرید را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبیدند، پس از این بازی گفت: اگر این بازی را بخواهیم بررسی کنیم، باید بگوییم که 4 بر صفر نتیجه خیلی خوبی است. ما در 10، 15 دقیقه ابتدایی بازی سختی را تجربه کردیم و در جریان بازی نبودیم. سپس بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و با ارائه بازی ترکیبی موقعیت هایی روی دروازه اتلتیکو خلق کردیم.

وی اضافه کرد: وقتی با نتیجه یک بر صفر در نتیجه پیش افتادیم، اعتماد به نفس گرفتیم، اما نیمه دوم برای ما خیلی سخت تر بود. ما توپ های زیادی را بی دلیل از دست دادیم. وقتی نتیجه یک بر صفر بود اتلتیکو یک بار تیر دروازه ما را به لرزه درآورد. اگر آن موقعیت آنها تبدیل به گل می شد، نمی توانستیم 4 بر صفر برنده شویم.

سرمربی بورسیا دورتموند در خاتمه در تمجید از سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید گفت: احترام زیادی برای دیه گو سیمئونه قائل هستم و باید بگویم او یکی از بهترین مربیان دنیا است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5207

به "فوتبال دنیا، فاوره: 10، 15 دقیقه ابتدایی بازی سختی مقابل اتلتیکو تجربه کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، فاوره: 10، 15 دقیقه ابتدایی بازی سختی مقابل اتلتیکو تجربه کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید