خوانش تئاترنوشت نویسنده شیرازی در افتتاحیه جشنواره APF کره جنوبی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، این جشنواره که میزبان نویسندگان، منتقدان، تئاترنویسان، تهیه کنندگان، ناشران و دراماتورژهایی از کشورهای آسیایی و اروپایی است به عنوان یکی از رخدادهای معتبر در حوزه ادبیات نمایشی در آسیا به شمار می آید.

خوانش تئاترنوشت نویسنده شیرازی در افتتاحیه جشنواره APF کره جنوبی

این جشنواره که با تمرکز بر جریان ها و چهره های نمایش نامه نویسی در آسیا به طور سالانه با همکاری انجمن بین المللی نمایشنامه نویسان سازمان یونسکو(IPF- ITI UNESCO) در کره جنوبی برگزار می گردد سال جاری به اثری از سعیدرضا خوش شانس با عنوان مرثیه ای برای مادمازل کارمو توجه نموده است.

در این جشنواره از میان آثاری که ترجمه انگلیسی آن ها پیش تر دریافت نموده است، تعدادی از آثار برجسته را برمی گزیند و پس از ترجمه به زبان کره ای در چند اجرا به زبان های انگلیسی و کره ای توسط بازیگران بومی بر روی صحنه به صورت نمایشنامه خوانی عرضه می نماید تا آثار مورد نقد و آنالیز نویسندگان، منتقدان، تماشاگران و علاقه مندان قرار گیرد.

لازم به ذکر است نمایشنامه مرثیه ای برای مادمازل کارمو توسط هنرمندان کره ای و به انتخاب هیات داوران در نخستین روز افتتاحیه خوانده می گردد.

به گزارش خبرنگاران، در این جشنواره که سال جاری از 1 تا 9 سپتامبر 2018 در بنیاد Space for theatre art andcreative small theater منطقه بوچئونِ سئول، پایتخت کره جنوبی برگزار می گردد، تئاترنوشت مرثیه ای برای مادمازل کارمو نوشته سعیدرضا خوش شانس، از ایران شرکت داده گردیده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1584

به "خوانش تئاترنوشت نویسنده شیرازی در افتتاحیه جشنواره APF کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوانش تئاترنوشت نویسنده شیرازی در افتتاحیه جشنواره APF کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید