جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بیرجند برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بیرجند ویژه نوروز 98، با حضور فرماندار این شهرستان، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی و اعضای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیرجند برگزار گردید.

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بیرجند برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، در این جلسه علی ناصری فرماندار بیرجند با اشاره بر شروع برنامه ریزی های نظارتی ستاد خدمات سفر نوروز 98 با تاکید براینکه سال جدید باید متجلی چهره ای متفاوت از قبل باشد، اضافه کرد: یکی از مهم ترین اهدافی که در ستاد سفر در دستور کار قرار گرفته، کوشش بر تغییر روند ایستایی شهرستان به حالت پویا و فعال با توجه به مدت زمان مناسب برای ارائه خدمات سطح شهر بویژه، طراحی مناسب مسیرها و ورودی های معین شهری و همچنین میدان های شهری، در کنار خدمات اولیه، همچون اجرای برنامه های مفرح فرهنگی و هنری تا ذهنیتی زیبا و ماندگار را در خاطر گردشگران بجای بگذارد.

فرماندارشهرستان بیرجند همچنین بر آمادگی همه جانبه دستگاه ها جهت اجرای مطلوب برنامه های نوروزی و استقبال از مسافران نوروزی و شناساندن شهرستان به شیوه ای بهتر از سنوات قبل برای گردشگران نوروزی تأکید کرد.

مرتضی عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی نیز با اشاره به اهمیت و صندلی مجموعه میراث فرهنگی در بحث ستاد خدمات سفر شهرستان بیرجند گفت:شهرستان بیرجند به دلیل اهمیت تاریخی و وجود مجموعه جهانی از اهمیت ویژه ای در جذب گردشگران برخوردار است و تقریبا همه مهمانان ورودی به استان از این مجموعه ها تاریخی بازدید می نمایند.

عربی در سرانجام خواهان همکاری و توجه بیشتر در یکی از مهمترین عناصری که باعث جذب و ماندگاری مسافرین در ایام عید نوروز می گردد از جمله زیباسازی شهر، تاکید بر ورودی های شهری ، تبلیغات محیطی از جاذبه های دیدنی و مکان فرهنگی، تاریخی شهر شد.

حسنعلی فولادی دبیر ستاد خدمات سفر بیرجند نیز در این جلسه با بیان اینکه ستاد خدمات سفر، نهادی تک قطبی و تک محور نیست و با همکاری دستگاه های ذیربط، نتیجه بخش و پر ثمر خواهد بود، به همکاری دستگاه های مربوط در اعمال نظارت های لازم بر عملیات اجرایی ستاد سفر اشاره نمود و گفت: نظارت های مربوط به عملیات اجرایی خدمات سفر به واسطه همکاری با دستگاه های مربوطه از جمله مرکز بهداشت ،نیروی انتظامی ،شهرداری،حلال احمر و... به صورت مستمر انجام و نتایج به شکل مستند به دبیرخانه مرکزی ارسال می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9629

به "جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بیرجند برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بیرجند برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید