تقدیر از فناوران و پژوهشگران برتر در دومین روز از هفته پژوهش

به گزارش مجله سرگرمی، همزمان با شروع دومین روز از هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاهی، پژوهشگاهی ، دستگاه های اجرایی و فناوران برتر تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از فناوران و پژوهشگران برتر در دومین روز از هفته پژوهش

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته پژوهش مصادف با یکشنبه 25 آذر ماه در سالن اجلاس از فناوران و پژوهشگران برتر دانشگاهی ، پژوهشگاهی و دستگاه های اجرایی تقدیر به عمل آمد.

این مراسم در قالب نوزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده اجرا می گردد. برگزیدگان به این توضیح است:

پژوهشگران دانشگاهی

دکتر رضا محمودی از دانشگاه تهران با اچ ایندکس 35 و تعداد ارجاعات چهار هزار و 16 است و زمینه تخصصی وی آنالیز رفتار خزشی و توسعه آلیاژهای مقاوم به خزش برای کاربرد در دماهای بالا، تغییر شکل کروم آلیاژهای سبک به منظور بهبود شکل پذیری و آزمون های موضعی آنالیز خواص مکانیکی با ایماد مینیاتوری .

دکتر فریدون عزیزی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اچ ایندکس 62 و تعداد ارجاعات 18 هزار و 943 است، زمینه تخصص وی آنالیز و پیشگیری از اختلالات ناشی از کمبود ید، آنالیز استانداردهای رشد و بلوغ در تهران، اثر رادیوتراپی سر، در ایجاد تومورهای تیروئید و آنالیز اثرات دارویی ضد تیرویید در ایران .

دکتر محمد زلفی گل از دانشگاه بوعلی سینای همدان با اچ ایندکس 55 و تعداد ارجاعات 13 هزار و 754 است، زمینه تخصص وی تهیه رزین سلیکا سولفوریک اسید و سنتز ژلاتورهای طبیعی، لیموچای و چای پر تغالی با پتانسیل تجاری سازی.

دکتر آرش شاهیان از دانشگاه اصفهان با اچ ایندکس 17 و تعداد ارجاعات 850 است، زمینه تخصص وی اصلاح و باز طراحی تکنیک تحلیل حالات و آثار شکست.

دکتر گئورگ قره پتیان از دانشگاه صنعتی امیر کبیر با اچ ایندکس 33 و تعداد ارجاعات پنج هزار و 514 است، زمینه تخصص وی طراحی و ساخت یک نمونه سلایول و سیستم کنترل سرعت آن به منظور کنترل فرکانس ریز شبکه ها.

دکتر نضل صرف زادگان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اچ ایندکس 42 و تعداد ارجاعات هفت هزار و 263 است، ارائه مقاله.

دکتر محمد صال مصلحیان از دانشگاه فردوسی مشهد با اچ ایندکس 23 و تعداد ارجاعات دو هزار و 37 است، زمینه تخصص وی ارائه سه ایده معتبر در معادلات تابعی ، فضاهای غیر ارشمیدوسی و نامساوی های عملکردی .

دکتر سید لطیف موسوی گرگری از دانشگاه شاهد با اچ ایندکس 16 و تعداد ارجاعات 779 است، زمینه تخصص وی واکسن های نوترکیب برای عوامل بیماری های روده ای.

دکتر سید حمیدرضا صادقی از دانشگاه تربیت مدرس با اچ ایندکس 18 و تعداد ارجاعات 966 است، زمینه تخصص وی استفاده از ضایعات فرعی صنایع و کارخانجات در راستای حفاظت از آب و خاک.

دکتر محمد دبیر مقدم از دانشگاه علامه طباطبایی زمینه تخصص وی ارائه نظریه درباره ماهیت و چیستی زبان.

دکتر امید عودباشی از دانشگاه هنر اصفهان تعداد اچ ایندکس 6 و تعداد ارجاعات 84 ، زمینه تخصصی وی مطالعه فلزگری کهن و فرایندهای فراوری فلزات در دنیای باستان .

دکتر رضا درویش زاده از دانشگاه ارومیه که زمینه تخصصی وی اصلاح گیاهان آفتابگردان، توتون و ذرت برای مقاومت به خشکی و شوری با استفاده از نشانگرهای مولکولی است.

دکتر فرزین رضایی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اچ ایندکس 15 و ارجاعات 666 .

دکتر بهرام صلاحت کار، از دانشگاه گیلان با اچ ایندکس 14 و تعداد ارجاعات 454 زمینه تخصصی وی استفاده از روش های نوین در تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری.

فناوران برگزیده

دکتر حمیدرضا ربیعی، از دانشگاه صنعتی شریف با طرح سامانه ذخیره سازی داده به عنوان زیر ساخت اصلی اطلاعات حیاتی در مراکز داده.

دکتر سیروس خرم از دانشگاه تبریز با طرح راه اندازی سیستم تصفیه آب شرب از فلز آرسنیک به روش پلاسمایی

مهندس نوید نجات بخش آزادانی از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با طرح دستگاه شتاب دهنده خطی پزشکی.

دکتر سید عباس شاهمرادی زواره از پارک علم و فناوری پردیس با طرح میکروسکوپ نیروی اتمی .

دکتر معصومه پرتویی از پارک خراسان شمالی با طرح دستگاه جذب چرخش و انتشار اصوات و امواج مغزی برای تشخیص و درمان انواع بیماری های ذهنی و جسمی.

دکتر حسن محمدی مجد از پژوهشکده تکنولوژی فراوری جهاد دانشگاهی با طرح تدوین دانش فنی و ساخت مته های حفاری و دندانه ای .

پژوهشگران دستگاه های اجرایی

دکتر سعید صاحب دل فر از وزارت نفت، زمینه تخصصی وی کاتالیزهای ناهمگن از مرحله سنتز آزمایشگاهی تا افزایش مقیاس و طراحی واحد فراوری صنعتی.

دکتر محمد پورکاظمی از موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، زمینه تخصصی وی عملیاتی کردن اصلاح نژاد ماهی کپور، قزل آلای رنگین کمان و میگو با هدف خودکفایی و جلوگیری از واردات.

دکتر حمید گورابی از پژوهشگاه رویان، زمینه تخصصی فراوری داروهای درمان ناباروری با تکنولوژی جدید پروتئین نو ترکیب

دکتر محمد جلال الدین ظهوریان مهر از پژوهشگاه پولیمر و پتروشیمی ایران زمینه تخصصی طراحی و ساخت پایلوت فراوری سوپر جاذب پایه کشاورزی و بهداشتی با ظرفیت 10 و 50 تن در سال .

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8454

به "تقدیر از فناوران و پژوهشگران برتر در دومین روز از هفته پژوهش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از فناوران و پژوهشگران برتر در دومین روز از هفته پژوهش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید