اکیپ های راهداری در گردنه ها و جاده های یزد مستقر شدند

به گزارش مجله سرگرمی، محمد ذاکر در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شروع طرح زمستانه راهداری در جاده های استان یزد از امروز گفت: طرح زمستانه راهداری هر سال همزمان با شروع هفته راهداری در سراسر کشور شروع می گردد و سال جاری نیز این طرح با همکاری نیروهای پلیس راه در سطح جاده های استان شروع شد.

اکیپ های راهداری در گردنه ها و جاده های یزد مستقر شدند

ذاکر با بیان اینکه استان یزد در هشت ماهه سال جاری شاهد کاهش چشمگیر تلفات جاده ای در مسیرهای برون شهری و درون شهری بوده است، اعلام کرد: امیدواریم با اجرای طرح راهداری زمستانه بتوانیم زمستانی کم حادثه در جاده ها داشته باشیم و رتبه دومی کاهش تلفات جاده ای را برای استان یزد حفظ کنیم.

وی اعلام کرد: شروع این طرح می تواند در بین تمام دستگاه ها از جمله پلیس امنیت، پلیس راه، پلیس راهور، راهداری و تمام دستگاه های امدادی هم افزایی و همکاری بیشتری ایجاد کند و امیدواریم به دنبال این همکاری، در طول فصل زمستان، امنیت جاده ای را در سطح استان یزد برقرار نموده و شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.

ذاکر همچنین از استقرار شبانه روزی راهداران در گردنه های استان یزد از جمله گردنه علی آباد اطلاع داد و گفت: راهداران همه کوشش خود را به کار خواهند گرفت تا در صورت بارش برف سنگین، جاده مسدود نشود.

وی همچنین از تشکیل 20 اکیپ متشکل از راهداران و نیروهای پلیس راه برای گشت زنی در محورهای استان یزد اطلاع داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8215

به "اکیپ های راهداری در گردنه ها و جاده های یزد مستقر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکیپ های راهداری در گردنه ها و جاده های یزد مستقر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید