اهواز، مهاجری: کی روش اگر درست مدیریت می شد نتیجه می گرفت، بازی با حریفی که انتحاری بازی می نماید، سخت است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: خداراشکر در روزی که شرایط لازم را برای بازی کردن نداشتیم توانستیم پیروز شویم.

اهواز، مهاجری: کی روش اگر درست مدیریت می شد نتیجه می گرفت، بازی با حریفی که انتحاری بازی می نماید، سخت است

به گزارش خبرنگاران از اهواز، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار استقلال خوزستان مقابل ماشین سازی گفت: بعد از یک تعطیلی 50 روزه بازی کردن در خانه حریف، حریفی که انتحاری بازی کرد سخت بود. برای ما قابل پیش بینی بود که استقلال خوزستان با توجه به شرایطش در این بازی می آید که ما را ببرد چون با برد مقابل ما می توانست به آینده امیدوار باشد. من این شرایط را سال گذشته در پدیده تجربه نموده بودم. گل زودهنگامی روی ضربه ایستگاهی زدیم و خداراشکر در روزی که شرایط لازم را برای بازی کردن نداشتیم توانستیم پیروز شویم. این برد ما را امیدوار کرد و خوشحالم که توانستیم دروازه مان را بسته نگه داریم و یک خبر خوب و شیرینی خوبی را برای مردم تبریز داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما وظیفه مان این است که تیم را برای بردن و بازی کردن آماده کنیم. شاید اگر حریف امروز مان تیم دیگری بود با توجه به حریف مان استراتژی مان را معین می کردیم. ما در این بازی توانستیم از بازی مان جواب بگیریم، 2-3 موقعیت دیگر هم داشتیم ولی یک مقدار بچه ها به خاطر بدنسازی و اردوهای پرفشاری که داشتیم سنگین بودند. ما 3 بازیکن ارزشمندمان را از دست دادیم ولی بازیکنان خوبی گرفتیم و قطعا در آینده خبرهای خوبی از ما می شنوید. سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: استقلال خوزستان با محدودیت ها و ویژگی های که داشت تمام تلاشش را کرد و من به آنها خسته نباشید می گویم. ما با توجه به اینکه امروز شرایط لازم را نداشتیم فوتبال خوبی بازی کردیم و 3 امتیاز را گرفتیم. زمین چمن استادیوم هم برای اولین بار است که می بینیم کیفیت خوبی نداشت. خدا نکند که با جدا شدن باشگاه فولاد از این استادیوم، کیفیت این زمین بد گردد. امیدوارم که هیئت فوتبال و مسئولان فوتبال خوزستان تمهیداتی داشته باشند که این زمین و استادیوم را حفظ نمایند. همواره فوتبال خوزستان شاداب و پرطراوت و خوب بوده که نباید این فوتبال خوب را از خوزستان دریغ کنیم.

مهاجری اضافه نمود: ما می خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم. با توجه به شرایطی که در جابجایی نیم فصل وجود دارد این بازیکنانی که جذب کردیم بهترین هستند، من اعتقاد دارم که فرشاد سالاروند فوتبالیست شایسته ای است و خوشحالیم که به خدمت گرفتیم، امیدوارم بقیه بازیکنانی هم که جدیداً به ما اضافه شدند بتوانند با ما سریع تر هماهنگ شوند. ما 50 روز سخت را با دو اردوی پرفشار پشت سر گذاشتیم ولی هنوز برای رسیدن به آن ایده الی که مدنظر من است فاصله داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی روش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال در مدتی که در ایران حضور داشت با فساد و دست های پشت پرده مبارزه کرد؟ گفت: درباره مبارزه با فساد احتیاج به مدرک و مستندات هست و من نمی توانم صحبتی کنم. شما دیدید خیلی از بازیکنان بزرگ تیم ملی که از تیم جدا شدند آن موقع هم اعتراض کردند ولی کی روش پای کنار گذاشتن آنها ایستاد. کی روش سطحش از فوتبال ما بالاتر بود. ما کسی را که در سطح کی روش می آوریم باید ابزار و زیرساخت آن را مهیا کنیم. شما ببینید بازی های تدارکاتی ما با چه تیم هایی بود و تیم های مقابل ما چه تیم هایی بازی کردند. کی روش اشکالاتی داشت ولی همواره دشمنانی داشت و همواره سعی کرد با آنها بجنگد و اگر ما بستر کار را برای او فراهم می کردیم چه بسا که قهرمان جام ملت ها می شدیم و حتی می توانستیم در جام جهانی هم از گروه مان صعود کنیم. ما ایرانی ها همواره خوش استقبال و بدبدرقه بودیم. کی روش خیلی مبارزه کرد و 8 سال با همه ناملایماتی ها در فوتبال ما دوام آورد ولی اشکالاتی هم داشت که اگر درست مدیریت می شد نتیجه می گرفتیم. ما در تیم های پایه هم از او می توانستیم استفاده کنیم که متاسفانه استفاده ای نداشتیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11953

به "اهواز، مهاجری: کی روش اگر درست مدیریت می شد نتیجه می گرفت، بازی با حریفی که انتحاری بازی می نماید، سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، مهاجری: کی روش اگر درست مدیریت می شد نتیجه می گرفت، بازی با حریفی که انتحاری بازی می نماید، سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید