کماکان آموزش حضوری دانش آموزان در مهر منتفی است

به گزارش مجله سرگرمی، محسن بیگی با اشاره به فرایند واکسیناسیون دانش آموزان گفت: تا تمام این طیف واکسینه نشوند آموزش حضوری در مهر منتفی است.

کماکان آموزش حضوری دانش آموزان در مهر منتفی است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن بیگی مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش در بخش گفت وگوی ویژه خبری درباره شرایط واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان از مرداد تا به امروز آغاز شده و 90 درصد واکسیناسیون دز اول اجرا شده است و درباره دز دوم هم مقدار واکسیناسیون در شرایطی قابل قبولی واقع شده است.

او ادامه داد: 15 میلیون دانش آموز از پیش دبستانی تا سال دوازدهم داریم و قرار بر این است که واکسیناسیون از سنین بالاتر و با اولویت مدارس با احتیاج های ویژه انجام گردد که با توجه به اعلام وزیر بهداشت مبنی بر واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال، زمینه حضوری شدن مدارس تسهیل می گردد.

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش توضیح داد: براساس برنامه ریزی های حضوری شدن مدارس، فارغ از واکسیناسیون دانش آموزان قرار بر این بود که در مهر آموزش ها مجازی و از آبان به تدریج آموزش حضوری داشته باشیم و پیش بینی این بود که در فقط مدارس روستایی، عشایری و کم جمعیت در مهر آموزش حضوری داشته باشیم.

محسن بیگی در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود واکسیناسیون مدارس بازگشایی و آموزش حضوری می گردد، گفت: اگر تا انتها مهر واکسیناسیون بچه ها انجام گردد، زیرا آموزش حضوری محتمل تر است، اما کماکان آموزش حضوری در مهر منتفی است.

او با تاکید بر اینکه با وجود واکسیناسیون رعایت شیوه نامه ای بهداشتی ضرورت دارد، یاداوری کرد: فعلا مدارس در شهر های عظیم و پر تراکم غیرحضوری است و بعد از تمام واکسیناسیون بازگشایی تدریجی خواهیم داشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158994

به "کماکان آموزش حضوری دانش آموزان در مهر منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کماکان آموزش حضوری دانش آموزان در مهر منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید