چند بازیکن جدید به پرسپولیس می آیند؟

به گزارش مجله سرگرمی، به شرطی می تواند بازیکن جدید بخرد که نام ماهینی و انصاری را از فهرست این فصل خط بزند چرا که با اضافه شدن ترابی، رفیعی، شیری و شریفی در نیم فصل، تنها یک جای خالی در فهرست این تیم باقی می ماند.

چند بازیکن جدید به پرسپولیس می آیند؟

به گزارش خبرنگاران ، برای جذب بازیکن جدید، برانکو منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات است و شنیده ایم که تصمیم دارد چهار بازیکن جدید را به پرسپولیس بیاورد. اولین احتیاج پرسپولیس که محمد انصاری را هم مثل حسین ماهینی از دست داده، یک مدافع چپ است چرا که این تیم در حال حاضر فقط شایان مصلح را در این پست دارد.

پرسپولیسی ها دنبال جذب یک مدافع میانی هم هستند چرا که با مصدومیت انصاری گزینه مناسبی برای جایگزینی سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در مواقع ضروری ندارند. آقای سرمربی بدش نمی آید که یک مهاجم جدید را هم به خدمت بگیرد. مهاجمی که روی هوا عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند با علیپور و منشا رقابت کند. در مورد علیرضا بیرانوند و جدایی اش در نیم فصل هم شایعه هایی شنیده ایم که اگر جدی باشند، پرسپولیس یک دروازه بان هم بجای او جذب خواهد نمود.

البته این به شرطی است که باشگاه نام ماهینی و انصاری را از فهرست این فصل خط بزند چرا که با اضافه شدن مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری و مهدی شریفی در نیم فصل، تنها یک جای خالی در فهرست پرسپولیس باقی می ماند.

2 - 180

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6830

به "چند بازیکن جدید به پرسپولیس می آیند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند بازیکن جدید به پرسپولیس می آیند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید