نه استوکس نه اروین، سالار طرفداران تراکتور هستند

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه تراکتورسازی پایان قفس سکوت را درقبال دو بازیکن خارجی که تعمدا در تمرین های این تیم شرکت نکرده اند شکست و صندلی طرفداران را بالاتر از این دوبازیکن دانست. این موضع مهمی است.

نه استوکس نه اروین، سالار طرفداران تراکتور هستند

به گزارش خبرنگاران ، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی درآستانه تقابل تیمش با پرسپولیس حرف هایی می زند: خدا را شکر آمادگی تیم در سطح قابل قبولی قرار گرفته است و تمرینات منظمی را طی هفته اخیر پشت سر گذاشته اند.درحالی که مالک باشگاه تراکتورسازی چند روزی بابت ماجرای استوکس و اروین سکوت نموده بود درنهایت قفل سکوت را شکست و دباره بی نظمی این دوبازیکن این واکنش را نشان داد: همواره گفته ام که تراکتور هیچ گاه متکی به فرد نیست و این بازیکنان هستند که باید به بودن در این تیم افتخار نمایند. در مورد بازیکنان خارجی نیز، سوگیتا که از لحاظ اخلاقی و فنی خارق العاده است، به صورت مرتب در تمرینات حاضر بود و استوکس و اروین نیز به خاطر مشکلاتی که دارند هنوز بازنگشته اند. طرفداران مطمئن باشند که تراکتور بدون این بازیکنان نیز با قدرت در بازی ها حاضر می گردد چرا که تیم ما 22 بازیکن فوق العاده و ستاره دارد که سطح شان اگر بالاتر از آن دو بازیکن نباشد، قطعا کمتر هم نیست.عهد خود با طرفداران پایبندیم و اجازه نمی دهیم هیچ فردی خود را بالاتر از باشگاه بداند و از باتجربه ترین و بزرگترین بازیکن گرفته تا جوان ترین آنها، همه موظف به تبعیت از اصول باشگاه هستند.زنوزی حرف های دیگری هم درخصوص بی نظمی استوکس و اروین به زبان آورده است: برای بازی مقابل پرسپولیس 22 استوکس و اروین داریم و با توان و انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت.زنوزی همچنین در خصوص تکمیل ترکیب تیم نیز توضیحاتی دارد: با تمامی محدودیت هایی که ابتدای فصل با آن روبرو بودیم، از دیر تحویل دریافت باشگاه تا محدودیت در جذب بازیکنان لیگ برتری و خارجی و ... سعی کردیم تیمی قدرتمند آماده کنیم اما با این حال هر چند شاید هم اکنون نیز طرفداران از تیم راضی باشند ولی همچنان با تیم مدنظر و ایده آل من فاصله دارد. ان شاءالله با بازیکنان تراز اولی که در نیم فصل و فصل آتی به خدمت می گیریم، تیم کهکشانی تراکتور را خواهیم ساخت. همانطور که در ابتدای تحویل باشگاه تراکتورسازی گفته ام، تراکتور فقط یک سالار دارد و آن هم طرفداران هستند و هیچ فردی بالاتر از باشگاه نیست.

11-310

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6952

به "نه استوکس نه اروین، سالار طرفداران تراکتور هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نه استوکس نه اروین، سالار طرفداران تراکتور هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید