موج فرار از آمریکا

به گزارش مجله سرگرمی، فرادید: شمار پناهجویانی که بصورت غیرقانونی از مرزهای ایالات متحده آمریکا وارد کانادا می شوند در استان کبک با افزایش بی سابقه ای همراه بوده است.

موج فرار از آمریکا

با آغاز دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ و وضع سیاست های ضد مهاجرتی در امریکا بیش از چهار هزار و سیصد نفر از مرز آمریکا وارد کانادا شده و درخواست پناهندگی کرده اند. بسیاری از این پناهجویان گفته اند که از بیم سیاست های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ آن کشور را ترک کرده اند.

در همین حال گفته می شود شهر مونترال با موج جدید مهاجران روبرو شده و برای اسکان آنها با مشکل روبرو شده است تاجایی که مقامات می گویند تاکنون با چنین موج مهاجرتی روبرو نشده بودند. این امر باعث شد رئیس جمهور کانادا یک مرکز موقت پناهجویان در استادیوم المپیک مونترال برای پناهجویانی که از آمریکا وارد شده اند ایجاد کند. روز چهارشنبه تعداد زیادی از این پناهجویان با اتوبوس به استادیوم المپیک مونترال منتقل شدند که در بین آنها بچه ها و زنان باردار نیز یافت می شد.

گفته می شود ده ها تن از پناهجویان دیگر که به طور غیرقانونی به استان کبک آمده اند هنوز توسط اداره خدمات مرزی کانادا در جنوب مونترال نگهداری می شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: برترین ها
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59138

به "موج فرار از آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج فرار از آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید