ملی پوش شطرنج: تمام تلاشم برای کسب طلای آسیاست

به گزارش مجله سرگرمی، ملیحه صفایی عضو تیم ملی شطرنج نابینایان با بیان این که برای قهرمانی رقیب آسان وجود ندارد گفت: با وجود سطح بالای مسابقات برای کسب مدال طلا می جنگم.

ملی پوش شطرنج: تمام تلاشم برای کسب طلای آسیاست

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به جاکارتا، ملیحه صفایی در سرانجام دور دوم رقابت شطرنج نابینایان سومین دوره بازی های پاراآسیایی گفت: برای رسیدن به نهایت موفقیت که کسب مدال طلای این بازی هاست حریف آسان وجود نخواهد داشت و باید با تمام قوا در برابر رقیبان حاضر باشیم.

وی در زمینه نتایج دو دور این بازی ها گفت: با وجود آن که رقیبان من ضعیف نبودند توانستم در دو بازی نخست خود در این تورنمت پیروزی کسب کنم و کوشش دارم این روند تا سرانجام دور هفتم ادامه داشته باشد.

او در زمینه سطح رقابت ها گفت: رقابت ها از سطح بالایی برخوردار است و حریف آسان وجود ندارد اما شطرنج بازان هند و کشور میزبان مهم ترین رقبای من به شمار می روند.

صفایی در دور نخست این رقابت توانسته بود حریف میانماری خود را مغلوب کند و در دور دوم نیز بر محمدی راد دیگر شطرنج باز ایران غلبه کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4514

به "ملی پوش شطرنج: تمام تلاشم برای کسب طلای آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش شطرنج: تمام تلاشم برای کسب طلای آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید