فقط بازیکنان تیم جوانان و امید راهی انتخابی المپیک خواهند شد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم والیبال بانوان در تبادل نظر با خبرنگاران درباره برنامه هایش برای اعزام تیم ملی به مسابقات انتخابی المپیک 2020 گفت: شرایط برای تیم ملی بانوان سخت است. کسب سهمیه کار سختی است ولی نمی خواهم بازیکنان را نا امید کنم. تصمیم گرفته شد بازیکنان تیم جوانان و امید را به مسابقات اعزام کنیم تا هم این بازیکنان را معرفی و محکی زده شوند و نیز شاید پیروز شدند بدرخشند. به همین دلیل فدراسیون چنین تصمیمی گرفت.

فقط بازیکنان تیم جوانان و امید راهی انتخابی المپیک خواهند شد

میترا شعبانیان ادامه داد: نسل بزرگسالان تیم خوبی است اما می خواهیم به جوانان یک فرصت بدهیم، کاری که در تمام جهان انجام می گردد. باید تمام بازیکنان را برای رقابت های آینده مهیا و آماده کنیم.

وی درباره زمان دقیق شروع اردوهای تیم ملی نیز گفت: هنوز تعیین نیست چرا که امروز تازه تکلیف سرمربی تعیین شده است و تا آخر هفته فدراسیون جزییات را اعلام خواهد نمود.

شعبانیان درباره حضورش در رقابت های لیگ برتر نیز گفت: با تیم پیکان در مسابقات لیگ حضور دارم.

سرمربی تیم ملی والیبال در سرانجام گفت: هنوز کادر تعیین نیست و به زودی معرفی خواهند شد. هدفم یاری به والیبال و محک بازیکنان جوان است. باید چند تیم ملی داشته باشیم و فقط به یک تیم اتکا نکنیم. امیدوارم با حضور داورزنی در راس فدراسیون برنامه های بخش بانوان ادامه دار باشد.

به گزارش خبرنگاران، گروه بندی رقابت های انتخابی المپیک بانوان آسیا تعیین شد و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم های کره جنوبی، قزاقستان و اندونزی رقابت خواهد نمود. در گروه اول نیز با انصراف هندی ها از این رقابت ها، سه تیم تایلند، چین تایپه و استرالیا حضور دارند. این مسابقات به میزبانی تایلند و در تاریخ 17 تا 22 دی سال جاری برگزار خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60431

به "فقط بازیکنان تیم جوانان و امید راهی انتخابی المپیک خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط بازیکنان تیم جوانان و امید راهی انتخابی المپیک خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید