فرج زاده: قول می دهم نقره جاکارتا را در توکیو به طلا تبدیل کنم

به گزارش مجله سرگرمی، عضو تیم ملی پارا دو و میدانی قول داد که در بازی های پارالمپیک مدال نقره بازی های پاراآسیایی 2018 را به طلا تبدیل کند.

فرج زاده: قول می دهم نقره جاکارتا را در توکیو به طلا تبدیل کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از جاکارتا، سیامک صالح فرج زاده عضو تیم ملی پارا دو و میدانی که صبح امروز در ماده پرتاب وزنه مدال نقره را به نام ایران ثبت کرد گفت: هر چند انتظار مدال طلا داشتم اما خدارا شکر می کنم که توانستم با دعای مردم و حمایت خانواده و کوشش مربیان روی سکو دوم بایستم.

او با تاکید بر این موضوع که کوشش خود را خواهد نمود تا مدال نقره اش در بازی های پارالمپیک پیش رو به طلا تبدیل کند گفت: از مربیان عذر خواهی می کنم که نتوانستم مطابق خواسته هایشان به آنچه که پیش بینی کردند دست پیدا نکردم.

او در خصوص نفر اول رقابت ها گفت: حریف اردنی من یک ورزشکار جدید در این رشته است که او توانست رکورد من رابه 60 متر ارتقا دهد.

او اضافه نمود: آنچه که در رنکینگ جهانی 10 متر و 60 سانتی متر نوشته شده بود اما او در این دوره از رقابت ها 12 متر و 7 صدم سانتی متر را به نام خود ثبت کرد.

او ادامه داد: من به عدم شناخت حریف نتیجه را واگذار کردم اما امیدوارم در مسابقات بعدی نتیجه را به نفع ایران برگردانم.

او در ادامه بیان نمود: اگر اردوهای بیشتری برگزار گردد و به مسابقات زیادی برویم شناخت بیشتری از حریفان پیدا خواهیم کرد و موفق تر خواهیم بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4654

به "فرج زاده: قول می دهم نقره جاکارتا را در توکیو به طلا تبدیل کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرج زاده: قول می دهم نقره جاکارتا را در توکیو به طلا تبدیل کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید