فتاحی: طرفداران پرسپولیس به استادیوم نیامدند ، با این وضعیت هیچ کس از فوتبال لذت نمی برد

به گزارش مجله سرگرمی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید که طرفداران پرسپولیس خودشان برای تماشای دیدار با تراکتور به ورزشگاه نیامدند.

فتاحی: طرفداران پرسپولیس به استادیوم نیامدند ، با این وضعیت هیچ کس از فوتبال لذت نمی برد

ورزش سه نوشت: سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در حاشیه دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس درباره حضور تماشاگران گفت: ما 10 درصد جدا کردیم و با گذاشتن نرده و خالی گذاشتن فضا بین طرفداران فضای امنیتی خوبی را به وجود آوردیم و حاشیه خاصی وجود نداشت. باشگاه پرسپولیس خودش قبل بازی اظهار داشت که طرفداران سازمان دهی شده نداریم اما طرفداران جزیی می آیند. ما هم صندلیی آماده کردیم تا در صورت آمدن به فضای تعبیه شده بروند. اما نیامدند و دیدید آن صندلی تا آخر خالی بود.

وی در ادامه گفت: فحاشی زیاد بود و امیدواریم این هم تمام گردد. تمامی تیم ها برای کشور ما هستند و فرقی بین پرسپولیس و تراکتور و باقی تیم ها نیست. اگر این تیم ها نباشند لیگی شکل نمی گیرد. در این راستا باید طرفداران یاری نمایند و با آمدن طرفداران واقعی امنیت در استادیوم باشد. با این وضعیت هیچ کس از فوتبال لذت نمی برد و تنها خود مردم می توانند فضا را امن نمایند.

فتاحی هم چنین درباره حمله به اتوبوس پرسپولیس گفت: تمام تدابیر لازم انجام و حتی پرسپولیس از سی آی پی فرودگاه وارد تبریز شد. اما اتفاقات داخل شهر را نمی گردد پیش بینی کرد. پلیس از پشت و جلو اتوبوس تیم را اسکورت کرد اما یک موتور رد شد و سنگی انداخت. در عملیات بسیار خوب او دستگیر شد و متوجه شدیم طرفدار تراکتور نیست. هیچ اتفاق خاصی هم رخ نداد و تنها شیشه اتوبوس شکست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21810

به "فتاحی: طرفداران پرسپولیس به استادیوم نیامدند ، با این وضعیت هیچ کس از فوتبال لذت نمی برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: طرفداران پرسپولیس به استادیوم نیامدند ، با این وضعیت هیچ کس از فوتبال لذت نمی برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید