شناسایی 40 واحد سیلیس کوبی در ازندریان ملایر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی حفظت محیط زیست همدان؛ عادل عربی گفت: 40 واحد سیلیس کوبی در ازندریان ملایر واقع شده که 22 واحد اقدام به نصب بگ فیلتر و برطرف آلایندگی نموده اند و 7 واحد در حال اجرا اقداماتی در این خصوص هستند.

شناسایی 40 واحد سیلیس کوبی در ازندریان ملایر

عادل عربی اضافه نمود: در گذشته نام سیلیس کوبی ها با آلایندگی هوا گره خورده و موجب نارضایتی عمومی و بیماری زایی برای کارگران و پرسنل این واحدها شده بود که هم کارکنان و هم ساکنان اطراف سیلیس کوبی ها را تهدید می کرد و مسائل ریوی از جمله بیماری سیلیکوزیس را رقم می زد اما با اقداماتی که طی چند سال گذشته اجرا شده هم راندمان این واحدها افزایش پیدا نموده و هم مشکل آلایندگی برطرف شده است.

وی اعلام کرد: با تعامل سعی داریم هم از فراوری حمایت کنیم و هم قوانین محیط زیست را پیاده کنیم و بر همین اساس حفاظت محیط زیست استان در مرحله اول به دنبال برخورد و تعطیلی واحدها نیست و بر روی برطرف آلایندگی تمرکز ویژه دارد.

وی اعلام کرد: تعامل انجمن سیلیس کوبان ملایر با محیط زیست در خصور برطرف آلایندگی بسیار موثر بود و امیدواریم طی سال آینده بقیه سیلیس کوبی های ازندریان اقدام به نصب بگ فیلتر و برطرف آلایندگی نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11208

به "شناسایی 40 واحد سیلیس کوبی در ازندریان ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 40 واحد سیلیس کوبی در ازندریان ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید