حریفان ایران در رقابت های والیبال قهرمانی مردان دنیا 2022

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی مردان والیبال ایران در رقابت های قهرمانی دنیا 2022 به مصاف آرژانتین، هلند و مصر خواهد رفت.

حریفان ایران در رقابت های والیبال قهرمانی مردان دنیا 2022

به گزارش خبرنگاران، مراسم قرعه کشی والیبال قهرمانی دنیا 2022 برگزار گردید که تیم های حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند. رقابت های والیبال قهرمانی دنیا 2022 قرار است به میزبانی روسیه پیگیری گردد که مراسم قرعه کشی این رقابت ها از ساعت 18:30 به وقت ایران در شهر مسکو شروع شد.

باتوجه به فرمت خاص این رقابت ها میزبان و 5 تیم نخست رنکینگ صعود نموده به این رقابت ها به اسم سرگروه انتخاب شدند. بر این استاس تیم های روسیه (میزبان)، برزیل، لهستان، فرانسه، ایتالیا و آرژانتین به ترتیب در گروه های A تا F این رقابت ها ایستادند.

تیم ملی والیبال ایران کنار تیم های آمریکا، اسلوونی، صربستان، ژاپن و کانادا در سید دوم این رقابت ها حضور داشتند. با برگزاری مراسم قرعه کشی والیبال ایران حریفان خود را در رقابت ها قهرمانی دنیا شناخت.

بر این اساس تیم ملی والیبال ایران در گروه F با تیم های آرژانتین، هلند و مصر هم گروه شد. قرار است این رقابت ها شهریورماه 1401با 24 تیم پیگیری گردد که برای تیم های حاضر این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است.

گروه بندی رقابت ها:

گروه A:

روسیه (میزبان)

صربستان

تونس

پورتوریکو

گروه B:

برزیل

ژاپن

کوبا

قطر

گروه C:

لهستان

آمریکا

مکزیک

بلغارستان

گروه D:

فرانسه

اسلوونی

آلمان

کامرون

گروه E:

ایتالیا

کانادا

ترکیه

چین

گروه F:

آرژانتین

ایران

هلند

مصر

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 160166

به "حریفان ایران در رقابت های والیبال قهرمانی مردان دنیا 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان ایران در رقابت های والیبال قهرمانی مردان دنیا 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید