تساوی تیانجین تدا با گلزنی پورعلی گنجی، اورگرانده قهرمان شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، هفته سی ام و خاتمهی از رقابتهای فوتبال سوپر لیگ چین، پیش از ظهر امروز شنبه برگزار گردید که در یکی از این دیدارها تیم تیانجین تدا چین در زمین چونگ کینگ لیفان رجحان یک بر صفر را با تساوی یک بر یک عوض کرد تا این مسابقات را با قرار دریافت در رتبه سیزدهم به خاتمه برساند.

تساوی تیانجین تدا با گلزنی پورعلی گنجی، اورگرانده قهرمان شد

در این مسابقه مرتضی پورعلی گنجی بازیکن ایرانی تیم تیانجین تدا در دقیقه 3 برای تیمش گلزنی کرد اما دونگ وانگ در دقیقه 11 گل تساوی تیم چونگ کینگ لیفان را به ثمر رساند. این دومین گل پورعلی گنجی در سوپر لیگ چین بود.

آری هان سرمربی هلندی تیم تیانجین تدا چین در دقیقه 79 مرتضی پورعلی گنجی را تعویض کرد و کوئیمینگ وانگ را به جای بازیکن جوان ایرانی اش به میدان فرستاد.

تیم تیانجین تدا چین که پیش از این بازی و با 30 امتیاز خطر سقوط به دسته پائین تر را احساس می کرد، با این تساوی که به لطف گلزنی پورعلی گنجی بدست آمد، 31 امتیاز شد و بقای خود در سوپر لیگ چین را قطعی کرد. در این روز لیائونینگ هونگ یون در خارج از خانه بازنده شد و با 31 امتیاز کمتر نسبت به تیانجین به رده چهاردهم رفت و گویژو رنه با تساوی خانگی برابر چانگ چون با 29 امتیاز سقوط کرد.

در بازی حساس دیگر این هفته، تیم گوانجو اورگرانده با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبانش بیجینگ گوان عبور کرد تا با 67 امتیاز به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد و مانع از صعود میزبانش به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گردد.

شانگ های هم در خانه با نتیجه 2 بر یک از سد لیونینگ هونگ یون عبور کرد و با 65 امتیار در رده دوم نهاده شد و شاندونگ لوننگ هم با فزونی 3 بر یک مقابل شیجیاژوآنگ و کسب 59 امتیاز در رده سوم جدول این رقابتها ایستاد تا به همراه شانگ های جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. همچنین تیم های گویژو رنه با 29 و شانگ های شنژین با 17 امتیاز به دسته پائین تر سقوط کردند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46406

به "تساوی تیانجین تدا با گلزنی پورعلی گنجی، اورگرانده قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی تیانجین تدا با گلزنی پورعلی گنجی، اورگرانده قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید