به روزرسانی و بازنگری مستمر اماکن و تجهیزات ناجا

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کرمان معاون مهندسی ناجا گفت: به روزرسانی و بازنگری مستمر در زمینه اماکن و تجهیزات در ناجا باید در دستور کار قرار گیرد و باید در این زمینه اهتمام لازم صورت گیرد.

به روزرسانی و بازنگری مستمر اماکن و تجهیزات ناجا

سردارمحمدرضا اسحاقی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی نیروی انتظامی در کرمان، گفت: بهسازی و گسترش محیط خدمت می تواند، تاثیر زیادی در ایجاد انگیزه، افزایش بازدهی و در نهایت رضایتمندی مردم داشته باشد.

وی بیان نمود: بهسازی وگسترش محیط خدمت می تواند تاثیر زیادی در ایجاد انگیزه، افزایش بازدهی به همراه تعلق سازمانی کارکنان و در نهایت رضایتمندی مردم و مراجعان به کلانتری ها، پاسگاه ها و یگان های انتظامی داشته باشد.

معاون مهندسی ناجا با اشاره به اینکه به روزرسانی و بازنگری مستمر در زمینه اماکن و تجهیزات در ناجا باید در دستور کار قرار گیرد و باید در این زمینه اهتمام لازم صورت گیرد بیان نمود: برای ارتقاء توسعه امنیت پایدار در سراسر استان پهناور کرمان اقدامات متعددی در حال اجرا است و برای افزایش خدمت رسانی مردم، نیازمند توجه جدی مسئولان هستیم.

در ادامه این بازدیدها محمد جواد فدایی استاندار کرمان نیز ضمن تشکر از اقدامات فرمانده انتظامی استان در پیشبرد اهداف سازمانی پلیس و تکمیل پروژه های مهندسی در حوزه نظم و امنیت، گفت: آماده همکاری در تمامی زمینه ها هستیم و مسائل امنیتی برای ما مهم و مورد توجه است و به سهم خود در این خصوص انجام وظیفه خواهیم کرد ان شاء الله که روز به روز شاهد امنیت و آرامش پایدار در جامعه باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61690

به "به روزرسانی و بازنگری مستمر اماکن و تجهیزات ناجا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی و بازنگری مستمر اماکن و تجهیزات ناجا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید