برانکو: وقت تمرین هم نداریم، چه برسد به جشن

به گزارش مجله سرگرمی، من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در فوتبال چیزی به عنوان قرارداد وجود ندارد و نمی دانم چه اتفاقی در آینده رخ می دهد. مهم این است که تا زمانی که هستیم، از حضورمان لذت ببریم.

برانکو: وقت تمرین هم نداریم، چه برسد به جشن

برانکو: قرارداد دارم اما نمی دانم شش ماه دیگر چه اتفاقی می افتد

دغدغه های طرفداران پرسپولیس چند سالی هست که تغییر نموده. آنها حالا بجای اینکه نگران از دست رفتن قهرمانی باشند، به این فکر می نمایند که برانکو ایوانکوویچ چند سال دیگر برایشان می ماند و این روزهای خوشِ پرافتخار تا کِی تکرار می شوند. آنها همان طرفدارانی هستند که گفته اند تمدید بلندمدت با برانکو را به حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان ترجیح می دهند اما واکنش مرد کروات به این خواسته آنها خیلی امیدوارنماینده به نظر نمی رسد: من یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم اما در فوتبال چیزی به عنوان قرارداد وجود ندارد و نمی دانم چه اتفاقی در آینده رخ می دهد. مهم این است که تا زمانی که هستیم، از حضورمان لذت ببریم. اینکه یک ماه یا دو ماه یا شش ماه دیگر چه اتفاقی رخ می دهد، در آینده تعیین خواهد شد.

روزها با چنان سرعتی پشت سر هم می روند که به قول برانکو، پرسپولیسی ها فرصتی ندارند برای جشن دریافت پیروزی هایشان. حتما برای همین است که آقای سرمربی در مقدمه نشست خبری پیش از بازی با سایپا پیروزی برابر الاهلی را یادآوری کرد: یک بار دیگر بابت برد قشنگ و مهم مقابل الاهلی را تبریک می گویم. هر چند فردا بازی جدیدی داریم و خیلی وقت لذت بردن و جشن دریافت پیروزی مقابل الاهلی را نداریم.

برانکو ایوانکوویچ سپس با لحنی جدی تر درباره حریف پیش روی تیمش ادامه داد: سایپا تکلیف خود را روشن نموده و در میانه جدول واقع شده است. این تیم فقط می تواند امیدوار باشد که در جدول صعود کند به همین خاطر تحت فشار نیست بجز اینکه مهمترین انگیزه آنها انگیزه ورزشی شان است از این جهت که مقابل قهرمان کشور به میدان می روند. انتظار یک نبرد سخت و سنگین را داریم. بازیکنان سایپا مقابل استقلال تا دقایق آخر می خواستند برنده باشند. اصلاً به این موضوع فکر نخواهیم کرد که بازی آسانی پیش روی مان خواهد بود. ما هرگز با سایپا بازی آسانی نداشتیم. همین فصل پیش با وجود اینکه بهترین بازی مان را انجام دادیم، 2 بر یک باختیم.

و بعد غایبان پرسپولیس در این بازی را معرفی کرد: احمد نوراللهی را به خطر مصدومیت مچ پا و شایان مصلح را به دلیل مصدومیت از ناحیه شکم در اختیار نخواهیم داشت. همین طور محمد انصاری و حسین ماهینی هنوز شرایط بازی ندارند. بقیه نفرات در رقابت برای ترکیب اصلی هستند. بازی های پیش رو سخت است و مثل همواره، بازی پیش روی مان مهمترین بازی ماست.

بهانه آقای سرمربی برای ادامه صحبت هایش، پیشرفت و هماهنگی پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول بود: بله، طبیعی است که تیم ما رفته رفته بهتر می گردد. با توجه به اینکه هر چهار روز یک بار بازی داریم، متأسفانه و غمگینانه وقت کافی برای تمرین بیشتر نداریم تا تیمم مان هماهنگ تر گردد. به همین دلیل در بازی فردا نسبت به بازی با الاهلی شایان مصلح و احمد نوراللهی در ترکیب تیم ما نخواهند بود. البته تغییرات دیگری هم خواهیم داشت.

رویارویی دوباره با علی دایی هم حتما همچنان برای پروفسور جذابیت دارد: در خصوص دایی بارها صحبت نموده ام. او برنده متولد شده است. همین خاصیت، باعث موفقیت او در زندگی شخصی و ورزشی اش شده. زمانی که ما با او تمرین داشتیم تا وقتی تیمش برنده بازی درون تیمی نمی شد، تمرین را قطع نمی کردیم. دایی همین خصوصیت را به تیمش هم انتقال داده است. برای او فرقی ندارد که با چه تیمی بازی کند. فقط برای پیروزی به زمین می رود. به نظرم باید به او افتخار کنیم. البته امیدوارم در بازی فردا آمارمان را مقابل آنها بهتر کنیم.

در ادامه وقتی خبرنگاری از برانکو پرسید چرا در چند بازی قبلی شادابی و طراوت همیشگی در چهره اش دیده نمی گردد و آیا این تغییر به دلیل فشار بازی هاست یا دلیل دیگری دارد، مرد کروات چنین پاسخ داد: شاید همین طور باشد که شما گفتید اما من خیلی راحت و ریلکس هستم. با بازیکنانم هم به خوبی کار می کنم. اصلاً احساس فشار نمی کنم. البته شاید به خاطر فاصله کم بازی ها فشار روی ما زیاد باشد ولی همان طور که گفتم خیلی سرحال هستم. هر چند بابت همین مسئله ای که شما گفتید، یک روز از بازیکنانم عذرخواهی کردم به خاطر اینکه شاید خیلی و به اندازه ای که لیاقتش را داشتند، از آنها تمجید نکردم. تمرکز ما روی بازی هاست چون تمام مسابقات برای ما مهم است. همان طور که گفتم در بازی با پیکان و الاهلی خیلی راحت وارد بازی شدم و این به خاطر اعتمادی بود که به بازیکنانم داشتم. در هر صورت سعی می کنم از بازی های بعد از لحاظ شادابی چهره هم بهتر شوم.

در توئیتر یک نظرسنجی برای طرفداران پرسپولیس راه انداختن با این دو پرسش که فینالیست شدن دوباره در آسیا را ترجیح می دهید یا تمدید بلندمدت قرارداد برانکو ایوانکوویچ را که این نظرسنجی با رأی 80 درصدی طرفداران به تمدید قرارداد برانکو خاتمه گرفت. موضوعی که حالا مرد کروات درباره اش می گوید: خوشحالم که طرفداران این طور فکر می نمایند. آنها برای من بسیار ارزشمند و به نوعی مهمترین هستند. خودتان می دانید چقدر خوب از سوی طرفداران حمایت می شویم و طبیعی است که آنها وابسته به باشگاه هستند و باشگاه نیز وابسته به آنهاست. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در فوتبال چیزی به عنوان قرارداد وجود ندارد و نمی دانم چه اتفاقی در آینده رخ می دهد. مهم این است که تا زمانی که هستیم، از حضورمان لذت ببریم. اینکه یک ماه یا دو ماه یا شش ماه دیگر چه اتفاقی رخ می دهد، در آینده تعیین خواهد شد.

پاسخ برانکو در نظر طرفداران پرسپولیس نگران نماینده به نظر می رسید اما او سعی کرد حرفش را با جمله ای دیگر تلطیف کند: استرس همواره هست و در هر بازی استرس وجود دارد، اما طبیعی است که تا وقتی هستیم، همه کوشش مان را انجام می دهیم.

11 - یک

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19010

به "برانکو: وقت تمرین هم نداریم، چه برسد به جشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: وقت تمرین هم نداریم، چه برسد به جشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید