بانک مرکزی هنوز در مورد نرخ رسمی ارز دانشجویی پاسخ نداده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، منصور غلامی امروز در حاشیه شصت و دومین گردهمایی معاونان دانشجویی و فرهنگی سراسر کشور در پاسخ به خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ارز دانشجویی گفت: با بانک مرکزی درباره 6 ماهه اول سال به توافق رسیده ایم؛ درباره دانشجویانی که قانوناً به آنها ارز تعلق می گیرد، توسط سازمان امور دانشجویان اطلاع رسانی لازم اجرا شده، این دانشجویان در سامانه ثبت نام نموده اند، برخی ارز خود را دریافت نموده و برخی هم به تدریج در حال دریافت ارز هستند.

بانک مرکزی هنوز در مورد نرخ رسمی ارز دانشجویی پاسخ نداده است

وی ادامه داد: درباره 6 ماهه دوم سال با توجه به تغییراتی که در نرخ ارز به وجود آمده، از بانک مرکزی تقاضا نموده ایم که در 6 ماهه دوم نیز همانند 6 ماهه اول ما را حمایت نمایند ولی هنوز بانک مرکزی در مورد نرخ رسمی ارز که قرار است برای دانشجویان هزینه کند، پاسخی نداده است. اصرار ما این است که ارز دانشجویی را بین مجموعه های ضروری تأمین ارز در نظر بگیرند که ما امیدواریم این کار صورت گیرد.

وزیر علوم اضافه کرد: اگر تغییری باشد، ما ناگزیریم مصوبات بانکی را اجرا کنیم که این برای بخش های دولتی، بار اضافه به وجود می آورد و برای بخش هایی هم که خود اشخاص هزینه می نمایند نیز هزینه ایجاد می نماید، امیدواریم بانک مرکزی پیشنهاد ما را قبول کند.

غلامی در پاسخ به سؤال دیگری درباره انصراف دانشجویان خارجی به دلیل شهریه بالای دانشگاه ها، گفت: گزارشی در این خصوص به ما ارائه نگردیده ولی ما از دانشگاه ها خواهیم خواست که در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

وی درباره برنامه های وزارت علوم در سال جدید اظهار داشت: برنامه های معمول همه ساله در شروع سال تحصیلی اجرا می گردد. یکی از بحث هایی که از سال های گذشته شروع گردیده و سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، بحث کیفی سازی است که این در سرفصل های دروس نیز به کار گرفته گردیده، عناوین دروس اصلاح گردیده و در سال تحصیلی جدید به کار گرفته می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2426

به "بانک مرکزی هنوز در مورد نرخ رسمی ارز دانشجویی پاسخ نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک مرکزی هنوز در مورد نرخ رسمی ارز دانشجویی پاسخ نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید