ایجاد 230 فرصت شغلی مستقیم از سوی بنیاد برکت در ورامین و مهدی شهر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به منظور یاری به محرومیت زدایی، تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، حمایت از فراوری و کالای ایرانی و ایجاد معیشت پایدار در مناطق محروم و کم تر توسعه یافته، این بنیاد دو طرح توانمندسازی اقتصادی را در پیشوای ورامین استان تهران و مهدی شهر در استان سمنان به بهره برداری می رساند.

ایجاد 230 فرصت شغلی مستقیم از سوی بنیاد برکت در ورامین و مهدی شهر

با فعالیت این دو واحد صنعتی در شهرهای ورامین و مهدی شهر، نزدیک به 230 نفر فرصت شغلی مستقیم و 900 نفر فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

شرکت زیباچوب در فراوری انواع روکش های مصنوعی چوبی (HPL) فعالیت دارد و از ظرفیت فراوری سالانه 5 هزار تن برخوردار است. این شرکت واقع در شهرک صنعتی پیشوای ورامین، دومین فراوریکننده روکش های HPL در ایران به شمار می رود که با مشارکت و سرمایه گذاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، قابلیت ایجاد فرصت شغلی مستقیم برای 180 نفر و فرصت شغلی غیرمستقیم برای 720 نفر را دارد. هم چنین فعالیت این واحد صنعتی، 10 میلیون دلار صرفه جویی ارزی سالانه را برای کشور در پی دارد. بیش از 452 میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری اجرا شده برای راه اندازی شرکت زیباچوب است.

گروه صنعتی ساتراپ مهدی شهر نیز که در حوزه فراوری انواع دستکش های صنعتی فعالیت دارد، با حجم سرمایه گذاری 44 میلیارد ریالی و تعداد اشتغال 47 نفر مستقیم و 188 نفر غیرمستقیم به بهره برداری می رسد. با عملیاتی شدن فاز دوم توسعه این واحد صنعتی، علاوه بر 2 برابر شدن ظرفیت فراوری، امکان ایجاد 45 فرصت شغلی مستقیم دیگر نیز فراهم خواهد شد.

قرار است این دو واحد صنعتی روز سه شنبه جاری با حضور دکتر سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مهندس جعفری مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از مسئولان استانی به طور رسمی به بهره برداری برسد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9367

به "ایجاد 230 فرصت شغلی مستقیم از سوی بنیاد برکت در ورامین و مهدی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 230 فرصت شغلی مستقیم از سوی بنیاد برکت در ورامین و مهدی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید