انجام غربالگری بیماری ایدز در 79 درصد جمعیت زندان های همدان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی زندان همدان، مدیر اجرایی پروژه صندوق جهانی سازمان ملل در سازمان زندان های کشور در سفر یک روزه خود به استان همدان از فعالیت های انجام گرفته در حوزه کاهش آسیب رفتارهای پر خطر در زندان مرکزی همدان بازدید کرد.

انجام غربالگری بیماری ایدز در 79 درصد جمعیت زندان های همدان

سعید اسحاقی از قسمت های مختلف زندان مرکزی همدان شامل واحد مراقبت سلامت بدو ورود، بهداری، کلینیک مثلثی، مرکز خدمات مشاوره و روانشناختی، کتابخانه، زورخانه، سالن کشتی، بند مشاوره و بند نسوان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های انجام گردیده نهاده شد.

رئیس بهداشت و درمان اداره کل زندان های استان همدان در این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام گردیده در حوزه کاهش آسیب در بخش های مختلف پرداخت.

مهدی موالات انجام بیش از 10 هزار دوز واکسیناسیون هپاتیت B و غربالگری بیماری ایدز در بیش از 79 در صد جمعیت موجود، پوشش درمانی تمام بیماران HIV مثبت و آموزش بیش از 93 درصد زندانیان ورودی را از اقدامات انجام گردیده در سال گذشته در زندان های استان همدان برشمرد.

مدیر اجرایی پروژه صندوق جهانی سازمان ملل در سازمان زندان های کشور نیز اقدامات انجام گردیده در حوزه کاهش آسیب در زندان مرکزی همدان به ویژه کلینیک مثلثی و مرکز خدمات مشاوره ای زندان را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

سعد اسحاقی گفت: فعالیت های انجام گردیده در واحد کلینیک مثلثی و بند نسوان زندان همدان و خدمات مشاوره تلفنی نیز قابل قبول بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4153

به "انجام غربالگری بیماری ایدز در 79 درصد جمعیت زندان های همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام غربالگری بیماری ایدز در 79 درصد جمعیت زندان های همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید