انجام سالانه 9 میلیون نوبت سر واکسیناسیون دام در استان همدان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمودرضا رسولی از فعالیت های اکیپ های اعزامی به مناطق لرستان، خوزستان و ایلام برای واکسیناسیون دام های عشایر و اکیپ های بازرسی و نظارت بر مواد خام دامی اطلاع داد و گفت: ارائه خدمات مناسب و به موقع از دلایل کنترل بیماری ها در استان همدان است.

انجام سالانه 9 میلیون نوبت سر واکسیناسیون دام در استان همدان

وی یاری بهره برداران با رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینه ای و همکاری با اکیپ های واکسیناسیون دامپزشکی را در کنترل بیماری ها بسیار مهم دانست.

رسولی اضافه کرد: همکاران ما در راستای پیشگیری از بیماری های واگیردار دامی و مشترک بین انسان و دام، حفظ سرمایه های ملی و یاری به اشتغال در صنعت دامپروری سالانه بطور متوسط 9 میلیون نوبت سر واکسیناسیون دام انجام می دهند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان به حضور 55 روزه و واکسیناسیون یک میلیون و 400 هزار نوبت سر دام عشایر استان همدان توسط اکیپ های واکسیناسیون دامپزشکی در استان های ایلام، لرستان و خوزستان اشاره نمود و گفت: با انجام به موقع و ایمن سازی دام های عشایر از ورود بیماری توسط دام به استان جلوگیری می کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13702

به "انجام سالانه 9 میلیون نوبت سر واکسیناسیون دام در استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام سالانه 9 میلیون نوبت سر واکسیناسیون دام در استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید