ادعای غیر رسمی توئیتر لیگ قهرمانان: بیرانوند، کاندید مرد سال آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، با درخشش پرسپولیس و صعود احتمالی اش به فینال، قطعا سال جاری یک پرسپولیسی کاندیدای مرد سال فوتبال آسیا خواهد شد که توئیتر منتسب به لیگ قهرمانان از علیرضا بیرانوند نام برده است.

ادعای غیر رسمی توئیتر لیگ قهرمانان: بیرانوند، کاندید مرد سال آسیا

به گزارش خبرنگاران ، پیش از این هم نوشته بودیم که دروازه بان ملی پوش پرسپولیس می تواند یکی از کاندیداهای بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال 2018 باشد اما این فقط یک حدس و گمان بود که حالا توئیتر منتسب به لیگ قهرمانان آسیا هم تاییدش نموده است.

این در حالی است که نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2018 اواخر ماه جاری میلادی (اکتبر) و پیش از فینال لیگ قهرمانان معرفی و مراسم اهدای جوایز بهترین ها هم در تاریخ 29 نوامبر (8 آذر) به میزبانی عمان برگزار می گردد.

حالا اینکه توئیتر منتسب به لیگ قهرمانان آسیا بر چه اساسی سه بازیکن را به عنوان کاندیداهای مرد سال فوتبال قاره معرفی نموده، بر ما هم روشن نیست اما با توجه درخشش پرسپولیس و صعود احتمالی اش به فینال، قطعا سال جاری یک پرسپولیسی را در بین کاندیداها خواهیم دید که توئیتر منتسب به لیگ قهرمانان از علیرضا بیرانوند نام برده است. حسن الهیدوس (السد) و یوشیما (کاشیماآنتلرز) هم به عنوان رقیبان بیرانوند معرفی شده اند.

2 - 160

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4601

به "ادعای غیر رسمی توئیتر لیگ قهرمانان: بیرانوند، کاندید مرد سال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای غیر رسمی توئیتر لیگ قهرمانان: بیرانوند، کاندید مرد سال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید