شروع توزیع کتب درسی در زنجان، 38 هزار دوره کتاب توزیع می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مریم رشتچی در مصاحبه با خبرنگاران به توزیع کتب درسی در استان زنجان اشاره نمود و اضافه نمود: توزیع کتب درسی دانش آموزان در زنجان، همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم آغازشده است.

شروع توزیع کتب درسی در زنجان، 38 هزار دوره کتاب توزیع می گردد

وی اظهار کرد: 190 هزار دانش آموز با 15 هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را شروع می نمایند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان به توزیع کتب درسی در مدارس اشاره نمود و گفت: سال جاری مشکلی در توزیع کتب درسی دانش آموزان نداشتیم.

رشتچی تأکید کرد: کار تحویل و توزیع کتاب بین کتاب فروشی های سطح شهر زنجان با توجه به موقعیت مکانی، سوابق فروش و دسترسی دانش آموزان انجام گردیده و سال جاری مقرر شد توزیع مراکز فروش متوازن باشد.

وی بابیان اینکه بیش از 121 کتاب فروشی کار توزیع کتب درسی دانش آموزان در استان زنجان را بر عهده دارند، گفت: کتاب فروشی های شهر زنجان، کار توزیع کتاب های درسی دانش آموزان را بر عهده دارند.

رشتچی ابراز کرد: بر اساس پیش بینی ها سال جاری بیش از 38 هزار دوره کتاب در شهرستان زنجان توزیع می گردد ودانش آموزان در زمان مناسب کتاب ها را دریافت نمایند.

وی بر رشد کمی و کیفی مدارس تأکید کرد و گفت: مهم ترین رویکرد آموزش وپرورش در دولت دوازدهم توجه به کیفیت آموزش است و این نهاد پوشش تحصیلی تمام نقاط استان و کاهش محرومیت از تحصیل در دانش آموزان مناطق محروم را بر عهده دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2057

به "شروع توزیع کتب درسی در زنجان، 38 هزار دوره کتاب توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع کتب درسی در زنجان، 38 هزار دوره کتاب توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید